WALLSCAPE OGLAŠAVANJE

VANJSKO OGLAŠAVANJE

Okrenite se oko sebe…u Vašem svakodnevnom životu susrećete s raznim medijima vanjskog oglašavanja…

  • plaćate račun na benzinskoj postajii…s pulta Vas gleda reklamna poruka
  • čekate zeleno na semaforu…pored Vas prolazi oslikani autobus…
  • šetate kroz grad…zapažate reklamne poruke sa jumbo panoa
  • vozite se na posao ili u shopping…poruke sa stupova javne rasvjete Vas upućuju u shopping centar ili u kino…
  • prolazite pored zgrade na kojoj se renovira fasada…na građevinskoj skeli vidite reklamnu poruku…

Na svakom koraku, 24 sata dnevno prisutni su razni mediji vanjskog oglašavanja…zašto?

Razlog je uistinu jednostavan…kreirati brand, izgraditi image, povećati prodaju ili naprosto opstati u današnjem poslovnom svijetu nije moguće bez oglašavanja kao vrste tržišne komunikacije kojem je osnovna svrha informiranje potrošača. Oglašavanje kao vrstu tržišne komunikacije u svrhu promoviranja danas uz poslovne korisnike koriste i političke stranke, vjerske organizacije, vojska, neprofitne organizacije…apsolutno svi segmenti društva.

Vanjsko oglašavanje predstavlja najvrijedniji segment oglašavanja obzirom da u današnje vrijeme ljudi većinu vremena provode izvan kuće i žive brzim životnim tempom, te su samim time manje izloženi medijima kao što su TV, radio ili tisak.

Prednosti vanjskog oglašavanja u odnosu na ostale medije su višestruke:

  • 24 satna prisutnost poruke
  • izloženost poruke velikom broju potrošača
  • potrošač do kojeg želite doprijeti ne treba posjedovati TV, laptop, tablet…da bi vidio Vašu poruku
  • poruku percipiraju svi potencijalni potrošači bez obzira na dob, spol, obrazovanje…
  • potrošač ne može izbjeći Vašu poruku (ne može promijeniti TV kanal, radio stanicu ili okrenuti na drugu stranicu novina…)
  • potrošač brzo prihvaća poruku i dugo je pamti jer istu poruku vidi više puta

Vanjsko oglašavanje je pravi izbor ukoliko želite…

  • lansirati novi brand na tržište
  • probuditi znatiželju kod potrošača
  • podići osviještenost potrošača o brandu
  • ponuditi potrošačima putokaz koji ne mogu izbjeći

Iz cjelokupne ponude medija vanjskog oglašavanja, svakako izdvajamo medij wallscape.

Wallscape se postavlja na pročelja zgrada i samim time ima nekoliko prednosti:

  • nije okružen „šumom“ ostalih reklamnih poruka (kao npr. jumbo panoi, španmasteri…)
  • vidljiv je iz nekoliko ulica zbog svoje velike površine
  • privlači ogromnu pozornost vozača, pješaka, stanovnika određenog kvarta…

Ukoliko želite ostaviti dramatičan dojam, ukoliko želite image oglašavanje, ukoliko želite putokaz kojeg nitko ne može izbjeći…wallscape je pravi odabir za Vas!